גומלים ילד מחיתולים? קבלו טיפים מדליקים שיהפכו את הגמילה לקלה יותר!

נחמי זקלס// מנתחת התנהגות //05/08/2021

סוף הקיץ וערב תחילת הלימודים. זהו הזמן בו הרבה הורים גומלים את הילד שלהם מחיתולים לפני הכניסה לגן עירוני. בין אם אתם הורים צעירים ובין אם אתם הורים וותיקים אתם עשויים למצוא את עצמכם תוהים מתי הזמן הנכון לגמול את הילד, איך אפשר לדעת שהילד בשל לגמילה, מהם השלבים לגמילה מהירה וקלה. 

אז עבור כל השאלות הללו הכנתי לכם קורס דיגיטלי בן 6 פרקים קצרים ו 45 דקות של צפייה סך הכל כולל קבצים להדפסה: ספרון לילד על תהליך הגמילה, טבלת הצלחות בגמילה לילד וסדר יום אישי לילד, וכל זה עכשיו לרגל השקת הקורס ב 39 ש"ח בלבד במקום 59 ש"ח! לרכישת הקורס ולפרטים נוספים לחצו פה!

ובנוסף אני רוצה להביא לכם פה בפוסט כמה טיפים מדליקים שיהפכו את הגמילה לקלה וגם מהנה יותר:

1.בכל פעם שהילד שלכם הולך לשירותים ומצליח להתפנות בלי לפספס , תנו לו לצבוע דף בחוברת צביעה מדליקה כצ'ופר. כשהוא יסיים לצבוע את החוברת תוכלו להראות לו לפי מספר הדפים כמה פעמים הוא הצליח!

2. כדי לעזור לילד שלכם להתיישב על האסלה לזמן ממושך, תנו לו טוש מחיק לקשקש על האסלה, וכך השהות בשירותים תיהפך למהנה ונעימה.

3. מכירים את הסיטואציה בה הילד מושך את נייר הטואלט עוד ועוד? הכינו סימן עד להיכן מומלץ לגלול את נייר הטואלט.

4. הצמידו לאסלה  מתקן עזר להרמת האסלה בקלות, וכך הילד יוכל לעשות זאת לבד ולהיות עצמאי יותר בתהליך הגמילה. לרכישת המתקן לחצו פה!

5. התקינו תאורת לילה עם חיישן לאסלה שנדלקת כאשר מתקרבים אליה. תאורה תסייע לילד שנגמל גם בלילה והולך להתפנות בזמן זה להצליח ולמנוע תקלות. לרכישת תאורת לילה לאסלה לחצו פה!

6. בתקופת הגמילה הנעילו את הילד שלכם בנעלי גומי , וכך כאשר יהיו פספוסים יהיה ניתן בקלות  לשטוף ולייבש את הנעליים.

רוצים לקבל עוד טיפים חשובים לתהליך הגמילה ותוכנית מפורטת ומובנית לגמילה בקלות כולל ספרון לילד, טבלת הצלחות וסדר יום אישי? וכל זה ב 39 ש"ח בלבד? לחצו על הכפתור למטה!

לשימוש פרטי. כל הזכויות שמורות.

חדש ויחודי!

ספר לילדים שמסביר ומפרט מהי רגישות יתר חושית, ומציע דרכי התמודדות עם הקושי. 

לפרטים: nechamizak@gmail.com

הרשמו לניוזלטר
לקבלת תכנים מקצועיים ורעיונות לפעילות בנושאים שונים בתחומי התפתחות הילד

מטפלים פרא רפואיים באתר

כתיבת תגובה

סגירת תפריט
דילוג לתוכן