נחמי זקלס/ מנתחת התנהגות ויועצת חינוכית

נעים להכיר, שמי נחמי זקלס, בעלת תואר ראשון בחינוך מיוחד, תואר שני בייעוץ חינוכי ולימודי ניתוח התנהגות. אני עובדת כמנתחת התנהגות בבתי ספר וגנים בחינוך המיוחד ובחינוך הרגיל, וכן במגזר הפרטי. 

בעבודתי אני מדריכה צוותים חינוכיים והורים, וכן מטפלת באופן פרטני או קבוצתי בילדים עם מגוון של קשיי התנהגות ותפקוד: ASD, הפרעת קשב וריכוז, לקויות למידה, קשיים בתפקודים ניהוליים ובוויסות חושי, הפרעות התנהגות, קשיים וחברתיים ועוד. 

בנוסף אני מנהלת קהילה דיגיטלית של אלפי אמהות, ומחברת ספרים טיפוליים לילדים בנושא וויסות חושי וויסות רגשי ומדריכים בתחומי התפתחות הילד.

בטיפול ובהדרכה אני משלבת כלים מגישות טיפוליות נוספות כמו הגישה ההומינסטית שהיא גישה חשובה בייעוץ החינוכי ורואה את המטופל במרכז, וגישת ACT – טיפול בקבלה ומחוייבות הנותן מענה גם בהיבט הקוגניטיבי כהשלמה לטיפול ההתנהגותי.

בטיפול והדרכה בניתוח התנהגות ניתן מענה לתפקוד של הילד בבית או במסגרת החינוכית אם בהקנייה של מיומנויות תפקודיות חדשות שאינן קיימות ברפטואר שלו, ואם בהפחתה של התנהגויות רצויות והגברה של התנהגויות חלופיות נאותות על ידי התערבות בסביבה, בנסיבות המעוררות את ההתנהגויות השונות ובתוצאות המחזקות אותן.

אם אתם מרגישים חסרי אונים והנכם חשים שהילד שלכם חווה קשיים ותסכול סביב ההתנהגות שלו, בשמירה על סדר יום, בהתארגנות, בחברה, בקבלת סמכות והיענות לדרישה, בחוסר גמישות, בתגובות קיצוניות למצבים שונים ועוד, אני מזמינה אתכם אלי לפגישת ייעוץ בה תקבלו הכוונה כיצד אפשר לעזור לילד ואיך ניתן לאבחן או לטפל בקושי שלו על ידי אנשי מקצוע מתאימים.

בפגישת הייעוץ והכוונה תקבלו המלצות להתאמת טיפול מתאים, ואם הטיפול המתאים לילד הוא טיפול התנהגותי כטיפול יחיד או כטיפול משולב עם תחומי טיפול אחרים, תקבלו תוכנית התערבות מותאמת אישית לקידומו של הילד שלכם, שיפור התפקוד שלו ושיפור איכות החיים בבית. בהתאם לתוכנית ייערכו מפגשי איסוף נתונים, הדרכה וטיפולים. 

להצטרפות לקבוצת אמהות עם מגוון רעיונות ופעילויות לתעסוקה ולמידה לילדים לחצו על הלינק הבא:
לצפייה בספרים ומוצרים נוספים שלי לחצו על הלינק הבא:
להצטרפות לקבוצת אמהות להתייעצות במגוון נושאים חינוכיים וטיפוליים לחצו על הלינק הבא:

מיקום הקליניקה שלי:

אלעד

ניתן לקבל ייעוץ והדרכה גם בזום/ בטלפון

ליצירת קשר שלחו לי מייל, הודעת וואצאפ או חייגו אלי:

nechamizak@gmail.com

052-6981770

סגירת תפריט
דילוג לתוכן