זקוקים לטיפול רגשי / ריפוי בדיבור / ריפוי בעיסוק / ניתוח התנהגות עבור ילדכם? מעוניינים בהתייעצות חד פעמית עם מומחים?

חדש! טיפול מקוון בלי לצאת מהבית!

צוות של מטפלים זמין לרשותכם. כל שעליכם לעשות הוא להזמין תור עבור המטפל הרצוי, קישור לתשלום ואישור הזמנת תור יישלח אליכם באי-מייל. לאחר מכן המטפל ישלח לכם באי-מייל קישור לפגישה בזום במועד שנקבע.

יש להצטייד במכשיר עם מצלמה ומיקרופון מובנים כמו מכשיר סלולרי / טאבלט / מחשב נייד, או במחשב נייח עם מצלמת אינטרנט, אזניות ומיקרופון!

הכירו את הצוות שלנו:

שרה בן שושן / קלינאית תקשורת

קלינאית תקשורת עם וותק של 20 שנה, ראש תחום ביחידה להתפתחות הילד רמת דוד - ביתר עילית, ברשת גנים ובית ספר פרח (רמת דוד) ובת"ת מסורה, מדריכה קלינאיות תקשורת, קלינאית תקשורת בבית ספר בית יעקב גבעת שאול והר נוף, מעבירה הרצאות בסמינר החדש, קליניקה פרטית בגבעת שאול, תחומי התמחות: שפה- גלאי 2-10, היגוי ודחיקת לשון, דיספרקסיה, תסמונת דאון.

משך טיפול: 40 דקות

עלות טיפול: 280 ש"ח

[CP_APP_HOUR_BOOKING id="1"]

פריידי קגן / מטפלת באמנות

מטפלת בהבעה ויצירה M.A באמצעות מוסיקה ואמנות, מדריכת הורים עם וותק של 7 שנים, ניסיון בעבודה עם ילדים ונשים, מוסמכת לטיפול בפגיעות, תחומי התמחות: הפרעות התנהגות ואתגרים התנהגותיים, דוברת אנגלית ועברית, מבינה אידיש.

משך טיפול: 40 דקות

עלות טיפול: * 300 ש"ח למפגש יחיד * 250 ש"ח למפגש חוזר

[CP_APP_HOUR_BOOKING id="2"]

נחמי זקלס / מנתחת התנהגות

מנתחת התנהגות עם וותק של 4 שנים, מדריכה הורים וצוותים חינוכיים ומטפלת פרטני בילדים עם עיכוב התפתחותי והתפתחות תקינה עם קשיי התנהגות ותפקוד, תחומי התמחות: הפרעת קשב וריכוז, קשיים בתפקודים ניהוליים, קשיים חברתיים, לקויות תקשורת והנמכה קוגניטיבית.

משך טיפול: 40 דקות

עלות טיפול: 160 ש"ח

[CP_APP_HOUR_BOOKING id="3"]

חני זייגר / מרפאה בעיסוק

מרפאה בעיסוק עם וותק של 11 שנה, ראש תחום ריפוי בעיסוק ב- 28 גני שפה בפריסה ארצית ברשת מג"י, מדריכה מרפאות בעיסוק, בעלת קליניקה פרטית בבני ברק, מתמחה בתחומי תפקוד ועצמאות של הילד והמתבגר, מורשית לטיפול בגישת Cog- fun לילדים בעלי הפרעות קשב וריכוז.

משך טיפול: 40 דקות

עלות טיפול: 250 ש"ח

[CP_APP_HOUR_BOOKING id="4"]

רוצים לברר פרטים נוספים? מתלבטים לאיזה טיפול אתם זקוקים? שלחו לנו הודעה ונחזור אליכם!

ניתן גם לשלוח הודעת WatsApp ונחזור אליכם. לשליחת הודעה לחצו על הכפתור למטה:

סגירת תפריט
דילוג לתוכן